mijnverhaaltje.reismee.nl

Weekendje Hamar

Hei,

Hamar
De eerste 3 weken zitten er op en zoals afgesproken kreeg ik een weekendje vrij om naar mijn kerk te gaan in Hamar, ik verheugde me enorm :).

Het was leuk om weer in Hamar te zijn en om mijn kerk te bezoeken Ik kreeg veel knuffels en begroetingen van mijn vrienden.
Het was een leuke dienst met goed muziek en we hebben even bij kunnen praten.

De filadelfia kerk is begonnen om een nieuw kerk te bouwen en we verwachten over twee jaar dat de kerk klaar is.

De nieuwe kerk wordt gebouwd midde in de centrum van Hamar en daarboven worden appartementen gebouwt.

Als ik in Hamar ben dan slaap ik bij Ellen en Hendry in Brumunddal .

Afgelopen maandag ben ik ook uit wezen luchen en heb ik wat kleding gekregen van Ellen.

gisteren moesten we afscheid nemen van Maaike die bij ons te gast was de afgelopen 3 weken. Hier op lia gård kan je ook komen als gast om voor een periode werk zaam te zijn . dan help je de husfolk( ons) mee met de dagelijkse arbeid en neem je deel aan een felleskap ( gebeds diensten) Maaike is werkzaam geweest in de keuken.

Maar sinds vandaag hebben we twee nieuwe jongens bij gekregen die als gast voor twee weken hier komen werken en deel willen nemen aan het leven op lia gård.

Deze twee jongens komen uit duitsland en een er van heeft zelf op lia gård gewoond van 2011 tot 2013.

Familie retreat


Vanaf Vrijdag tot dinsdag wordt er een familie retreat geven hier op lia en ik ga werken in de keuken van 6.45 tot 14:45 uur daarnaast ga ik deel nemen aan gebeds tijden en neem ik tijd voor mijn studie.

Hier op lia wordt er ca 7x per jaar familie retreats geven en dat houd in dat de ouders en kinderen een ontmoeting kunnen krijgen met jezus en zowel de ouders en de kinederen hebben een eigen progamme.

De kinderen woden in roepjes gedeeld na leeftijd.

Reacties

Reacties

Oma

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!