mijnverhaaltje.reismee.nl

new live at lia gård

Hei,

Sorry dat het lang gelden is dat ik iets geplaatst heb, maar er is veel gebeurd de afgelopen maanden en ik had geen tijd en energie er voor om iet te plaatsen.

De agelopen maanden heb ik veel kunnen werken met de dementen in de zorg centrum in Lillehammer en ik heb veel leuke en spannende dingen meegemaakt :).

IK heb in deze periode veel geleerd over ouderen en ik heb een hartje gekregen voor de ouderen , mijn doel is daardoor om later een studie te gaan volgen om ouder pastoor te gaan worden want ik heb geleerd dat de ouderen het ook nodig hebben.


De Afgelopen maanden ben ik ook vaak wezen logeeren bij Ellen en Hendry die in brumunnddal wonen en ben ik voor een paar daagjes in Nederland geweest.

Afgelopen vrijdag heb ik voor 5 dames een maaltijd gemaakt en heb ik ze in de zonnetje gezet .

IK heb een bedank woordje voor ze gechreveven en heb ik een preek gehouden over voeten wassen , en natuurlijk heb ik voeten gewassen voor ze.

Afgelopen maandag heeft Ellen, Hendry en Randi mij afgeleverd op lia gård in Koppang , ik vondt het bet moeilijk om afscheid te nemen , dus de eerste 3 uurtjes waren het moeilijkst.

Door dat ik als husfolk veel aan het werk ben en veel tijd met god door neem heb ik helaas niet zo veel tijd om facebook bij te houden en om iedereen peroonlijk te spreken .

En daarom probeer ik om elke 2 weken een kort stukje te plaatsen op deze dagboek.

De komende perioden neem ik veel tijd door op mijn kamer met rusten en lezen en verder werk ik 6 dagen in de week plus 3 x per dag bidden in de kerk en hebben we 1x per week een gezamelijke avond.

Sinds dat ik hier ben is er veel verandert ik ben rustiger geworden en veel plagen zijn verdewenen.

Verder neem ik tijd om te studeren.

Voor die gene die MIj en of lia gård wil steunen kan je contact met mij op nemen , want lia gård is afghankelijk van giften en collekten en betaalde bezoekers.

En graag wil ik een reisje plannen met kerst naar Nederland :)

Dit is mijn post adres

Lia gård '

2480 Koppang

Groetjes karin

Reacties

Reacties

oma

Succes groetjes

oom Piet

Druk druk,maar je vindt het wel fijn.!!!! Goede zijn voor je medemens , en de geest helder . Het gaat je goed, Gr oom Piet F.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!