mijnverhaaltje.reismee.nl

lillehammer

Hei , alle sammen,

Het waren een paar drukken weken op mijn werk want we hebben uitverkoop gehad op 70% en we zijn verhuist naar een ander tijdelijke locatie . Want we gaan een nieuw tuincentrum bouwen . Ik heb begrepen dat het een stuk groter wordt en boven op de tuincentrum komen er ook appartementen.

Nu hebben we een soort van grote bloemenwinkel met een klein buiten plaats waar je buitenplanten kan kopen.

Met passen en meten komen we een heel eind, Maar we hebben wel veel last van kinderziektes in onze winkel , maar daar komen we wel door heen.


De afgelopen maanden probeer ik ook zo veel mogelijk te werken , want er is nog vollop werk en volgende maand moet ik 2 x naar oslo om deel te nemen aan mijn studie . en dat kost een hoop dagen en geld.

En ik heb natuurlijk 2 weken vrij gekregen tijdens kerst en oud en nieuw :) dus ik vlieg op 24 december naar nederland.

IK heb het nog steeds goed naar me zin in lillehammer . IK heb nu ook ontdekt dat je leuk kan mountenbike in de bossen en dat er verschillende plekken zijn in lillehammer waar je kan picknikken aan het water .

Elke vrijdag ga ik ook naar een jongeren / studenten avond van de kerk en dat is reuze gezellig , daar zingen we cospel en praten we samen en eten we iets kleins .

Laatst hebben we wafels uit gedeeld in de centrum van lillehammer en dat was een geslaagd actie , we hebben wafels uitgedeelt tot 24:00 uur.

Afgelopen zondag was ik naar de filadelfia geweest in hamar en toevallig ontmoete ik een dame uit lillehammer en zij bood mij een lift aan naar lillehammer , maar we gingen eerst iedereen bezoeken wie we kende in hamar en stange omgeving , zo kwam ik toevallig op bezoek op grimmerud gård :) het was fijn om even op grimmerud gård te zijn .

En we zijn via de turtiste route naar huis gereden , via brummendal en moelv en ik genoot echt van de uitzicht.

wat een dag al niet kan brengen .

Reacties

Reacties

oma

Druk druk en veel afleiding goed zo.
Groetjes

Bertine

Je hebt het gezellig druk zo! Behalve werken, doe je ook veel leuke dingen in je vrije tijd. Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!