mijnverhaaltje.reismee.nl

nederlands weekend

KOUDDDDDDD


Zo terwijl ik dit schrijf is de winter echt begonnen , 3 dagen geleden was het plus 8 en nu is het min 20 graden in stange. Al zeg ik het zelf ik ben er wel blij mee dat er nu weer sneeuw ligt en dat het wat kouder is het klinkt een beetje raar maar je kunt beter auto rijden op de sneeuw dan op een weg die eerst bevroren is en dan weer begind te ontdooien en dat is pas glad .


Maar gelukkig kun je er op kleden en dat is nog een hele klus want ik moet niet alleen mij eigen goed aankleden maar ook de kids.


hoe kleed je eigen het beste tegen de wineter is


- wollen ondergoed - hempje - wollen onder trui - vest- jas - hoofdoek-muts .sokken, pyama broek - handschoenen en snowboods.


En laat het nu wel heel toevallig zijn als je net klaar bent met het kleden van de jonste dat hij net in z'n luier doet.


Schaatsen


Gefeleciteerd nederland met jullie over winning op het ijs , hippp jipp hurra


Wat was dat geweldig om mee te maken .


Zaterdag was ik eerst op stap geweest om naar kleintje pils te luisteren ( kleintje pils is een muziek band ) pret band ) en die komt uit nederland en het was echt geweldig ook al was ik de enigste nederlander.


Jammer vind ik wel dat de noren niet van polonaise houden en dat het heel erg lang duurt voor dat de voetjes van de vloer gaan , gelukkig had ik een paar noren om kunnen praten om toch met mij de polonaisemee te dansen en in te haken :)


De volgende dag ben ik naar de vikingskipet geweest om de nederlanders aan te moedigen en het was daar kei gezellig ik ben ook een paar bekenden tegen gekomen :)


Als goed ist hebben jullie mij kunnen herkenen op de tv ik heb mij goed gesminkt want ik had zelf geen nederlandse vlag bij me dus toen dacht ik dan smink ik wel mij als de nederlandse vlag :) .


Ik heb mij daar goed vermaakt dankzij de nederlandse muziek band kleintje pils en de nederlandse liedjes tussen door van guus meeuwis en jantje smid als de nederlanders aan de beurd waren :)


Kids


Met de kids gaat het ook goed , de jongste is echt aan het groeien zo wel in lengte en in het ontwikkeling hij kan al bijna mijn naam zeggen , dan zegt hij kaj i.p.v karin en hij vind het leuk om op mij te klimmen en koppenrollen te maken en het liefst wilt hij dat ik slaap kindje slaap voor hem zing :)


Met frøkna gaat het ook goed we hebben een goede band samen en ze begind nu echt een meisje meisje te worden ze vind het leuk om nagels te lakken en ze vind het rueze interesant als er op tv gezoend wordt.


en het liefst maakt ze samen met mij pannenkoeken en wafels


met pjokken gaat het ook goed hij vind het leuk om te stoeien samen met mij en hij vind het leuk om mij te plagen, maar we hebben een regel als hij mij plaagd dan mag ik heb terug plagen :) en nederland vind hij nog steeds interesant hij wil dolgraag een keer naar nederland om te kijken waar de kabouters wonen en de smurfen en om sinterklaas te vieren .

hier sluit ik af

hadet bra

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!