mijnverhaaltje.reismee.nl

geen witte kerst

Hei ,


Tot mijn groten verbazing is het bijna een maand geleden dat ik iets geplaats heb .


IK heb het de laatste tijd best druk gehad met werken en tijdens kerst ben ik even in nederland geweest , De meeste vragen dan gho wat heb jij dan allemaal gedaan in nederland ? en de meeste hopen op een antwoord ja ik ben naar de efteling geweest en naar de dieren tuin en een dagje amsterdam .Nee dat heb ik dus allemaal niet gedaan maar ik heb iets veel leukers gedaan .


1 dagje naar denbosch geweest met pappie en mammie en mij lekker laten verwennen met de bosche bol en ik heb kroketten en frikandellen gegeten en voor de rest gewoon lekker rustig aan gedaan met mijn familie :) ik was ermaar tenslotten voor een paar daagjes even de vliegtuig pakken en voor je het weet moet je de trein weer nemen naar schiphol.

Ook met de liefde gaat het goed :) net voor dat ik naar nederland ging en voor dat hij naar uganda ging hebben we nog een klein date gehad we hebben lekkere chocolade melk gedronken en veel gepraat :) en de chocolade melk smaakte best lekker .

Tijdens het oud en nieuw was ik uitgenodigd door een leuke nederlandse gezin om naar het nieuwjaars feest te gaan op grimerudgård en het was een fantastische ervaring hier wonen jongeren die opgeleid worden om op misie te gaan , echt interesant en er werdt leuk muziek gedraaid .


voor de rest gaat het hier op rolletjes maar helaas is het hier te warm voor de tijd van het jaar normaal gesproken moet er al 50 cm sneeuw liggen en normaal moett het rond de min 30 zitten maar helaas is het nu plus 6 graden .


we hopen dat het volgende week flink gaat vriezen en sneeuwen dan kunnen we er op uit met de skies.


dus ook hier was er geen witte kerst.

sorry voor een kort berichtje:)

p.s nog de beste wensen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!