mijnverhaaltje.reismee.nl

Nederland

Hei alle maal ,

Tjeeeee wat is dat weer lang geleden dat ik weer iets heb geschreven .

Ik heb het laatste tijd best druk gehad hier in Noorwegen en in nederland .
Ten eerste ben ik een weekendje weg geweest naar Hurdal :) ik heb een leuke weekend gehad met Astrid en met mijn eerste host familie ( 2011) en niet te vergeten we hebben friet met sate saus gegeten bij piet .

Het was reuze gezellig en we hebben veel kunnen buurten .
Zondag heb ik Trude,Morten en de kids bezocht en natuurlijk Birgitte en Frank ,Katja en Mina waren ook Thuis en we hebben ook een bezoeken gebracht in de stallen en bij olde far .
Katja gaf mij meteen een knuffel en ze had meteen besloten dat ik niet weg moest gaan of Anders wilde Katja bij mij gaan wonen :) .

De twee weken erna waren best drukke weken met de kids we zijn nasr de bioscoop geweest en naar een museum en ik ben begonnen met vrijwilligers werk , elke Maandag ochtent ga ik werken met vluchtelingen en ik ben ook nog wezen zwemmen .

De afgelopen week ben ik naar nederland afgereist om mijn fam te bezoeken maar ook om de tweede kamer te bezoeken :).

Dinsdag 5 nov lande ik op schiphol en ben ik meteen afgereist naar den Haag daar had ik een lunch afspraak met Erna ( nichtje ) .

Ik wilde graag een rondleiding en het belangrijkste was dat ik graag over land voor land rapportering wilde praten .

En gelukkig kreeg ik daar een kans voor :) dus donderdag ben ik weer op de trein gestapt om naar denhaag te reisen en te praten met de sp met Arnold merkies en gelukkig mog ik ook een klein praatje maken met emiel Roemer .

Dankje Wel Erna de goeij en de sp dat jullie jongeren de kans geven om zich te ontwikkelen en om mee te denken :) .

En omdat ik toch in nederland was Even een bezoeken brengen aan mijn huisarts ( ik had een lucht wegen infectie en een amandel onsteking :( .

En vrijdag ben ik met Anita wezen shoppen en hebben we een leuke zussen dagje gehad en tussen door heb ik genoten van de kroketten en de frikandellen , bamie schijven,loempias , ik ben Wel 3 kg aan gekomen maar ja dat doe je maar een keer in het jAar zo.

Afgelopen dinsdag ben ik weer Thuis gekomen in stange ,de kids hebben mij gemist en ze waren dol blij met de kados en vooral pjokken was blij met de kaas hij heeft het lekker verstopt ik de koelkast :) . En frøkna wilde meteen bloem stukkjes maken met de decoratie materialen die ze van Anita heeft gekregen.

En mijn vertsmor is heel erg blij met de Geur kaarsjes en ze is blij met de hagel slag en de muisjes die kan ze goed gebruiken om taarten mee te decoreren !!!! .

Tot schrijfs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!