mijnverhaaltje.reismee.nl

Dagje trondheim

kort verslagje


Vakantie

De herfst vakantie is ondertussen al weer voorbij :) de kids zijn weer op school of op bhg .


Vorige week zijn we richting het noorden vertrokken naar fannrem en naar kyrksætserøra om vakantie door te brengen bij oma en tante van de kids.


het was ca 7 uur rijdenmaar gelukkig voelde het niet zo als 7 uur we hebben veel van de natuur gezien en natuurlijk hebben we ook ijs gegeten :)


Trondheim


Afgelopen woensdag ging ik met de oudste naar trondhiem om een soort alleene dagje te hebben / dat doe ik met alle kinderen hier .


Wij gingen de dag er voor eerst naar de supermarkt om wat eten en drinken te kopen voor de bus reis die twee uurtjes ging duren en wat lekkers te kopen voor tijdens de bioscoop .


Wij gingen naar de film turbo 3d :)


En natuurlijk kon de oudste niet slapen van de spanning elke 15 min kwam hij uit bed om te vragen hoe laat het was en hoe laat ik hem wakker ging maken de volgende dag .


En toen het zo ver was kreeg hij hoofdpijn in de bus ( ook verwegen de spanning ) hij vond het zo spannend om samen met mij een bus reis te maken naar trondheim. Gelukkig toen we de bus uitstapten in trondheim had hij geen last van hoofdpijn meer.


Als eerst zijn we naar de bioscoop geweest en daarna hebben we gegeten bij de burging king en zijnwe de stad in geweest .


Ik vind het zelf best knap van mij dat deze dag is geslaagd omdat ik zelf nog nooit in trondheim ben geweest.


Wij hebben veel oude gebouwen gezien en we hebben veel over ridders,prinsessen,koning,koningingen en over mensen gesproken die ca 500 jaar in trondheim woonden :) met veel fantasie kom je ver, en ik kreeg zelfs een compliment van de oudste :) hij zegt karin de volgende keer gaan we met de trein en dan moet jij maar zorgen voor een overnachting dan hebben we meer tijd om door de stad te gaan lopen :)


Ca rond 16.00 namen we de bus huiswaarts en toen we thuis waren bij omas hebben we nog ene pizza gegeten , ik dacht bij me zelf dat hebben we wel verdient na een lange reis :)

hier sluit ik af


hadet bra

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!