mijnverhaaltje.reismee.nl

jentetur !!!

Heisånn .


Zwemmen en een meiden avond .


Twee weken geleden heb ik samen met anita beukema en emy een leuke gezellig meiden avond nacht gehad .


het was enorm gezellig iedereen had iest te eten mee genomen.we hebben gezellig gebuurt en wat grapjes tussen door gemaakt en het was best laat geworden die avond ca half 2 in de nacht.


de volgende dag zijn me met de auto boven naar de berg top gereden en hebben we een duik genomen in het heerlijke koude water dat ca 12 graden was.


En dat was echt genieten dat hadden we echt nodig `je kreeg echt een wellnes gevoel `en als je eenmaal de smaak te pakken hebt dan wil je het alleen meer gaan doen .


Dus bij mijn eerste volgende vrije dag heb ik mijn fiets gepakt en mijn back pack gevuld met eten en handdoek en een landkaart en met goede moet ging ik fietsen naar een leuk meertje .


de tocht was best pittig door de bossen en de bergen en heuveltje op en heuvetje af pffff .


Endelijk na twee uur fietsenheb ik de strandje eindelijk bereikt yess was was dat een mooi strandje zeg .


Het leek wel een tropische strandje maar dan zonder palm boompjes .


en ja jullie zullen het wel raden na deze avontuurtje wil je alleen maar meer en meer .


onverwachts kreeg ik 1 dagje extra vrij van mijn baas en ik pakte mijn back pak weer een en ging met vrolijke moed een stukje fietsen maar dit keer een kort tochtje na ca 3 km sloeg ik rechts af en na ca 2 km door de bos fietsen kwam ik op een beschut plekje uit bij de water .


wel met een afdakje en 4 tuinstoelen en een soort plek waar je een fikkie kan stoken.en het was lekker weer en de water temperatuur viel ook niet tegen ca 13 graden en omdat ik toch alleen was en niemand kon toch mij niet zien zitten heb ik lekker toppless gelegen .


heerlijk wonen zo in noorwegen !!!!.


de toerist .


Eergisten hebben we samen met anita.emy en annie een gezellig meiden dagje gehad .


Wijn hebben lekker de toerist uit gehangen in onze achtertuin :)


wij hebben twee keer de trollstigen beklommen met de auto en dat was best spannend voor mij voor de eerste keer .


de wegentjes van de trollstigen zijn zo smal en er zijn in totaal 11 smalle bochten , gelukkig hadden we een goed chaufeur emy :)


Na dat we de trollstigen hadden beklommen zijn we richting geiranger gereden en tussen door een paar stops gemaakt om leuke foto's te schieten en voor een overtocht en we hebben een belgische jam,chocolade winkel bezocht en daar hadden ze lekkere chocolade mmmm maar wel 11 euro voor 75 gram maar wel de moeite waard .


Na dat we aan gekomen zijn in geiranger zijn we eerst naar de uitzicht punt gereden om daar de bermoemde fotos te schieten . ( GEIRANGERFJORDEN) staat op de wereld erfgoed lijst een van de 7 schoonheden ,omdat het ee bijzonder mooi fjord is van ca 20 km er komen veel toeristen op af.


geiranger heeft ook een gezellig klein dorpje met allemaal typische noorse winkeltjes en wij als nederlanders zijn van kijken kijken en niet kopen

Wink
maar een soft ijsje van 4 euro kan er altijd wel bij , maar ook deze softijsje was o zo lekker
Kiss
.


Na het eten van de softijs hebben we een mini cruise gemaakt over de fjord ca 1 uurtje, het leek wel vakantie, en we zagen veel troll


En we zijn door gereden naar stranda om daar een nederlandse bakker te bezoeken helaas waren de tompoesen en de krentenbollen al uitverkocht.En toen zijn we door gereden via de trollstigen naar huis maar eerst wilden we wat fotos maken van de uitzicht punt van de trollstigen.


kort om het was een top dag .

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!