mijnverhaaltje.reismee.nl

Spannende periode

Hei ,

Het is al ca 3 mnd geleden dat ik iets heb geschreven oven mijn leven in Noorwegen.

Het was de laatste tijd best hecties geweest en ik heb een moeilijke tijd achter de rug gehad.

In mijn vorige verhaal vertelde ik dat wij te horen hebben gekregen van onze baas dat er waarschijndelijk een aantal ontslagen zullen vallen omdat het slecht gaat met de economie.

Eind November heb ik te horen gekregen dat ik 3 maanden opzeg termijn heb en dat ik ander werk moet gaan vinden dus per 1 maart werk ik niet meer als bloemist.

IK heb de afgelopen tijd veel stres en angst gehad omdat ik graag in noorwegen wil blijven werken en ik heb helemaal geen zin in om terug te keren naar Nederland, omdat ik mij eigen niet gelukkig voel in Nederland.

Ik heb de afgelopen tijd ook veel tijd met god door gebracht samen met mijn christene familie hier in Lillehammer , wij hebben veel gebeden en wij zijn wezen skien in de bergen om op zoek te gaan naar god en dat heeft gewerkt . De skie dagje heeft mij goed gedaan want ik was heel erg verdrietig en boos.

In de tussen tijd heb ik veel baan aanbod gekregen

Innocent
Kiss

Ik ga binnen kort beginnen als verzorgende in een klein schalig zorg tehuis waar ca 45 demenete mensen wonen en als het goed is ga ik ook bij een ander tuincentrum aan de slag .

En in de tussen tijd ben ik zowel geslaagd voor de theorie exame en voor de mondeling noors :)

Smile

Voor de mondeling noors moest ik een trein reis maken naar Trondheim , omdat ik de volgende dag moest gaan werken en niet kon overnachten in TRondhiem moest ik alles binnen 24 uur doen .

IK heb eerst de nacht trein genomen van Lillehammer naar Trondheim die 6 uur duurde en meteen een hotel opgezocht waar je voor 16 euro onbeperkt kofiie kon drinken en ontbijten . Ik heb ca 5 koppen koffie gedronken en een stevig ontbijd gegeten met pannekoeken en fruit en broodjes.

Om ca 13 uur had ik mijn mondeling exsame en na 5 minuten kreeg ik te horen dat ik gelsaagd was en wweer kon vertrekken.

Ik nam de trrein van 16 uur weer terug naar Lillehammer en om ca 22:00 was ik weer thuis om de volgende dag te gaan werken . Ik was best wel moe van deze lange reis.

Morgen ga ik zowel mijn arbeids contrract onder tekenen en ik heb een nieuw woon plek gevonden in de 2 e etg van de bykrike ( stads kerk ) van de baptist kerk uit ) ik heb daar een kamer gekregen en ik ga per 15 maart daar naar toe verhuizen.

Ik verhueg mij er op om daar te gaan wonen :)

IK wens jullie alle een gezegend week toe.

xx karin

Reacties

Reacties

je weet wie dit typt

Je weet wie je de weg wijst.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!